Πόσο κακή είναι η διαφήμιση;

By Παρασκευή, Νοεμβρίου 16, 2007

Πρόσφατη έρευνα στη Γαλλία που μελετούσε τη σχέση των γάλλων καταναλωτών με τη διαφήμιση κατέδειξε κάποια συμπεράσματα που έχουν τη χρησιμότητά τους και στην ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, έγινε εμφανής μια απαξίωση της διαφήμισης στα μάτια των καταναλωτών, απαξίωση η οποία ήταν μεγαλύτερη από παλιότερα. 1 στους 3 δίνει κακή βαθμολογία στη διαφήμιση. Από αυτούς, οι 9 στους 10 τη θεωρούν "κατακτητική" , 7 στους 10 μονότονη και 5 στους 10 επικίνδυνη. Περισσότεροι από τους μισούς τη θεωρούν ελάχιστα χρήσιμη, ελάχιστα ψυχαγωγική και ελάχιστη πειστική! Μάλιστα 1 στους 10 είναι απόλυτα ακραίος σε σχέση με τη διαφήμιση...

Όσοι καταναλωτές ανήκουν στους χρήστες Internet, είναι πιο αρνητικοί , συγκριτικά με τους υπόλοιπους. Οι χρήστες Internet μάλιστα έκριναν και τη διαφήμιση στο μέσο αυτό, θεωρώντας τα βιντεάκια ως αποδεκτά (6 στους 10), λιγότερο τα διαφημιστικά banners και καθόλου (!) τα pop-ups...

Η απαξίωση της διαφήμισης οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, μεταξύ των οποίων η αδυναμία των διαφημιστών να προσελκύσουν τον καταναλωτή μέσα από τη δημιουργία διάθεσης και πόθου, πράγμα φυσικά ιδιαίτερα δύσκολο τεχνικά. Όμως ο δρόμος για την επαναφορά της διαφήμισης στην καρδιά των ανθρώπων περνά από κει...


πηγή : influencia

You Might Also Like

2 σχόλια