ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ

By Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2007

Πολυαγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

σου στέλνω αυτό το γράμμα γιατί όπως μου είπε η μαμά μου που τη λένε Μαργαρίτα αν δε σου στείλω γράμμα κι εσύ δε θα μου φέρεις χριστουγεννιάτικο δώρο. Γι'αυτό λοιπόν κι εγώ σου γράφω για να σου ζητήσω το δώρο που θέλω και είμαι σίγουρος οτι θα μου το φέρεις γιατί αυτή είναι η δουλιά σου και γιατί είμαι καλό παιδί και ακούω τη μαμά μου και δε θυμώνω και δε βρίζω και δεν πιστεύω όλους αυτούς που μου λένε οτι δεν υπάρχεις και τους λέω οτι υπάρχεις γιατί έτσι λέει η μαμά μου.
Άγιε Βασίλη φέτος θα ήθελα να μου φέρεις κάτι μεγαλύτερο από πέρυσι. Έχω μεγαλώσει πια τώρα και δε μου φτάνουν τα μικρά δώρα. Γι'αυτό θέλω να σου ζητήσω να μου φέρεις ένα ΚΟΜΜΑ! Ναι, ναι, αυτό θέλω, ένα κόμμα κατάδικό μου, να μη μου το παίρνει κανένας, ούτε ο Κωστάκης, ούτε ο Βαγγελάκης ούτε κανένας! Ένα κόμμα για να παίζω, να το χαλάω, να το φτιάχνω, να παίζω πόλεμο, να το τρέχω, να το βουλιάζω, να το μεγαλώνω, να το μικραίνω...
Ένα πραγματικό κόμμα, όπως αυτό του μπαμπά μου...
Άγιε Βασίλη ξέρω οτι ένα κόμμα δε χωράει να περάσει από την καμινάδα μας. Γι'αυτό σου στέλνω το νούμερο του κινητού που μου πήρε η μαμά μου και όταν πλησιάζεις προς το σπίτι μου το βράδυ των χριστουγέννων πάρε μου τηλέφωνο να σου ανοίξω από τη μπροστινή πόρτα. Ξέρω οτι είσαι μεγάλος άγιος και κάνεις όλα τα χατήρια στα μικρά παιδιά... Θα περιμένω το τηλεφώνημά σου με μεγάλη αγωνία...
Σ'ευχαριστώ, Άγιε Βασίλη μου, που θα εκπληρώσεις την επιθυμία μου! Είσαι ο καλύτερος άγιος του κόσμου και θα πω και σε άλλα παιδιά να πιστεύουν σε σένα για να τα φέρνεις και αυτά δώρα...

Ο μικρός σου φίλος
Γιωργάκης

You Might Also Like

2 σχόλια