Γράμματα αναγνωστών προς Δημολόγο

By Πέμπτη, Δεκεμβρίου 27, 2007

- Αγαπητέ Δημολόγε, έχω μια απορία: τα Χριστούγεννα κανονικά δε χαρίζονται τα πρόστιμα;
Β. Μαγγίνας

- Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: γιατί βάζετε το όνομά μου μαζί με αυτό του Rantanplan; Αφού εγώ είμαι πιο όμορφος...
Αλ. Τσίπρας

- Ο Δημολόγος είναι ένας κοινός συκοφάντης. Ζηλεύει τα επιτεύγματά μου στην οικονομία και γι'αυτό με πολεμά. Όμως εγώ συνεχίζω απτόητος για μηδέν δημόσιο έλλειμμα, μηδέν ανεργία, μηδέν πληθωρισμό, μηδέν αυξήσεις, μηδέν ασφάλιση, μηδέν μισθούς, μηδέν εις το πηλίκο...
Γ. Αλογοσκούφης

- Ποιός σε διαβάζει ρε γελοίε; Ξέρω οτι δε θα δημοσιεύσεις το γράμμα μου, γι'αυτό έχω να σου πω οτι είσαι ένα τίποτα, ένας Φημολόγος, η μάνα σου το ξέρει οτι είσαι τέτοιος ντιγκιντάγκας; Η εξοχότατη ευφυία μου σε έχει γραμμένο στα παπάρια της...
Ν. Καρβέλας

- θα επιθυμούσαμε να σταματήσετε τις δημοσιεύσεις σας που αποσκοπούν στη σπίλωση της εικόνας του σεπτού ημών πρωθυπουργού, καθαρά με δική σας αυθόρμητη πρωτοβουλία. Θα μπορούσατε να γράφετε για τις μικρές, ανθρώπινες στιγμές του ως πατέρα και συζύγου, ως φιλάθλου, ως συμπαθούς πολιτικού που ακούει τις αιτήσεις των απλών ανθρώπων... Ταυτόχρονα θα χαρούμε ιδιαίτερα με την απόφασή σας για την παύση των δημοσιευμάτων που αφορούν τη σύζυγο του πρωθυπουργού, Οσία Νατάσα...
Γραμματεία προϊσταμένου, βοηθού γραφείου οργάνωσης τμήματος επίλυσης θεμάτων Τύπου, γενική διεύθυνση πρωθυπουργικής εικόνας, Θόδωρος...

- Γράψε για μένα και ο,τι θες λέγε. Βρίσε με, λιώσε με, κάνε με να πονέσω, κάψε με, χτύπα με αλύπητα. Απλά, σε παρακαλώ, μίλα για μένα...
Γ. Καρατζαφέρης

- Ο λαϊκός αγώνας ενάντια στα ξένα συμφέροντα που λυμαίνονται επι δεκαετίες τη χώρα είναι πρωταρχικό μέλημα όλων μας. Όλοι μαζί αύριο στο μεγάλο συλλαλητήριο στο κέντρο της πόλης για να διαδηλώσουμε ενάντια στους εχθρούς των εργατών, σ'αυτούς που πίνουν το αίμα του ελληνικού λαού εδώ και δεκαετίες. Τα ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ
ΚΚΕ

- Χαίρομαι ιδιαίτερα που μου κάνετε την τιμή να αναφέρεστε στο όνομά μου και ακόμη περισσότερο που επισημαίνετε τυχόν παραλείψεις εκ παραδρομής, θέλοντας να διαφυλάξετε την άσπιλη, άψογη εικόνα μου... Θα το θυμηθώ μόλις γίνω πρωθυπουργός...
Ντόρα Μπακογιάννη

You Might Also Like

0 σχόλια