Είναι κεφάτη, γυρίζει απ'του Ζαχόπουλου...

By Δευτέρα, Δεκεμβρίου 31, 2007

Έχω βίτσιο. Δεν εξηγείται αλλιώς. Αφού κάθομαι και γράφω, 31 Δεκεμβρίου ώρα έντεκα παρά τέταρτο, είμαι βιτσιόζος. Πάσο... Όχι, δε μιλούσα σε σας, στους συμπαίκτες μου, μιλούσα. Λοιπόν, τι λέγαμε; Ά ναι, λοιπόν, μερικές σκόρπιες σκέψεις :

Το 2008 θέλει ιδιαίτερη προσοχή, γιατί είναι δις (...εκτο!). Όλα φέτος θα είναι δις (...εκτα...). Τα βλέπω.. Όχι, πάλι δε μιλούσα σε σας... Τα λεφτά, τα λεφτά, τα εκατομμύρια...

Λοιπόν, τι έχει αυτή η ιδιαιτέρα και χασκογελάει ; Είναι κεφάτη, γυρίζει απ'του Ζαχόπουλου...

Πως το είπε ο Καραμανλής στο διάγγελμα; Έχει κάνει συμφωνία τιμής με τους πολίτες; Σοβαρά; Και ποιό ήταν το συμφωνηθέν ποσό, γιατί ξέχασα;

Ο Ψωμιάδης στην επίσκεψή του στον Αρχιεπίσκοπο μου θύμισε τον Ξανθόπουλο. Αλλά πολύ όμως...

Τα ρέστα μου...

You Might Also Like

0 σχόλια