ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΘΕΜΟ...

By Σάββατο, Ιανουαρίου 19, 2008

Και επειδή πολλοί παραξενεύονται που με βλέπουν να δηλώνω ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, σου λένε οι άνθρωποι τι κάνει αυτός, δε βλέπει που ο Θέμος τα πήρε και συμβιβάστηκε, δε βλέπει που μέχρι και ο συνεταίρος του τον κράζει, δε βλέπει που όλοι έχουν στραφεί εναντίον του; Τώρα τι μας το παίζει αυτός ο δημολόγος; Μπας και είναι κανένας από το Θέμα; Μπας και είναι δεξιός; Μπας και...


Τι να πω...δεν ήμουνα ποτέ με το ρεύμα, με τη γνώμη των πολλών, εκτός αν ήταν αποδεδειγμένα σωστή. Αλλιώς είχα πάντα αιρετικές απόψεις. Τα έβλεπα αλλιώς, πως να το κάνουμε τώρα. Όχι οτι το έπαιζα πιο έξυπνος ή κάτι παρόμοιο, απλώς διαπίστωσα οτι η γνώμη των πολλών έχει πολλά στρογγυλέματα, πολλές παραδοχές που την καθιστούν εύπεπτη και αυτό δε μου άρεσε. Ήθελα ακρότητες, ήθελα βασάνισμα για να δω όλες τις πτυχές, μαζόχας δηλαδή... Και με αυτά και με εκείνα έφτασα στο θέμα του Θέμου...

Πρώτα-πρώτα οφείλω να διατυπώσω μία θέση μου: κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ καλύτερος ένας Θέμος που τα παίρνει από εκατό δημοσιογραφίσκους του σωρού που δεν τα παίρνουν. Ή αλλιώς, προτιμώ ένα γραμμάριο πραγματικού ταλέντου από έναν τόνο γραπτά του κώλου. Και ο Θέμος έχει ταλέντο. Φθίνον μεν, αλλά έχει. Από την εποχή του "όσα φέρνει ο άνεμος" στην Καθημερινή, που ξεπουλούσε μόνο και μόνο για τη στήλη του στην τελευταία σελίδα, ενώ κανένας δε διάβαζε την υπόλοιπη εφημερίδα... Μετά ήταν η "μαύρη τρύπα" στην ΕΛΕΥΘΕΤΟΤΥΠΙΑ, πολύ ενδιαφέρουσα αλλά υποδεέστερη. Και μετά το ΟΛΑ και τα συναφή, το ΘΕΜΑ κλπ. Κάθε φορά όμως η ποιότητα ήταν λίγο κατώτερη από το προηγούμενο... Παρ'όλα αυτά, υπήρχε ποιότητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Δε λέω οτι υπήρχε αλήθεια! Αναφέρομαι στην ποιότητα. Ο πήχυς ήταν ψηλά. Διαμόρφωσε μια σχολή σάτιρας, γαλούχησε ανθρώπους πιο καυστικούς και λιγότερο "ψάρια". Όσο για την αλήθεια, δεν περιμένω προφήτες για να μου την πουν. Την ψάχνω μόνος μου και βλέπω, ακούω τα πάντα και βγάζω συμπεράσματα... Δεν περιμένω από το Θέμο να μου την πει. Άλλωστε και ο ίδιος προσωπικές εκτιμήσεις και σχολιασμό κάνει, όχι καταθέσεις υπό μορφήν αυθεντίας. Και μεταξύ μας, ονόματα τρανταχτά της δημοσιογραφίας, ξέρουμε όλοι οτι δεν τον φτάνουν ούτε στο μικρό του το δαχτυλάκι! Διαφωνεί κανείς;

Άλλο θέμα είναι η κόντρα του. Τώρα, ειλικρινά μεταξύ μας, μεταξύ Θέμου από τη μια και Ρουσόπουλου, Αγγέλου, Κλαδά και Ανδριανού, ποιός κερδίζει περισσότερο την εκτίμησή σας; Γιατί καμιά φορά πρέπει - ή θέλουμε - να εμπιστευτούμε το ένστικτο! Όσο φαύλος και να αποδειχθεί ο Θέμος, θα είναι πολύ ψηλότερα στην εκτίμησή μου από το Ρουσόπουλο! Τελεία και παύλα!

Μα, λέει, 5 εκατομμύρια στον προσωπικό του λογαριασμό; Που τα βρήκε;
Γιατί; Δικα μου είναι; Δεν έκλεψε χρήματα του κράτους όπως ο Ζαχόπουλος και τόοοοοοσοι άλλοι που ακόμη είναι υπουργοί και διαφεντεύουν το βιός μας με στόχο τη δική τους κονόμα! Μπορεί να είναι ύποπτο, μπορεί να είναι προϊόν συναλλαγής, ωστόσο κι αν ακόμη ενοχλεί την ηθική μου, δεν ενοχλεί τη λογική μου. Γιατί δε μου εμφανίστηκε ο Θέμος ως Μεσσίας, να ζητήσει την ψήφο μου για να με σώσει! Πέντε είδήσεις μου δίνει και κάποια σχόλια, κι αυτά εν μέσω διαφημίσεων! Ο Θέμος δε μου το έπαιξε Μεσσίας. Ο Καραμανλής, ο Ρουσόπουλος και οι άλλοι μου το έπαιξαν! Συνεπώς τα 5 εκατομμύρια με ενοχλούν, αλλά ΣΤΟΠ! Μέχρι εδώ κι όχι περισσότερο!

Και φυσικά, με συναλλαγή ή όχι, το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στην αποπομπή Μαγγίνα, στο ξεσκέπασμα των υποκλοπών (που η δικαιοσύνη του Καραμανλή τις έβαλε στο ...ΑΡΧΕΙΟ!), στο ξεμπρόστιασμα Ρουσόπουλου και σε πολλά άλλα σκάνδαλα... Γι'αυτό θεωρώ οτι παίζει ένα ρόλο σημαντικό στη λειτουργία (την όποια τέλος πάντων...) αυτού του κράτους και δε θέλω να χαθεί...

Σε λίγες μέρες θα γίνουν γνωστές λεπτομέρειες για πράγματα που πολλοί θα βγούν και θα αρχίσουν να λιθοβολούν. Όμως, από μια μικρή έρευνα που έκανα μεταξύ αυτών που σήμερα ήδη έχουν αρχίσει να πετούν πέτρες, διαπίστωσα ότι είχαν κάτι κοινό: όλοι, σχεδόν όλοι μάλλον, ήταν βυσματούχοι, γιοί που διαδέχτηκαν το μπαμπά τους, βουτυρομπεμπέδες με πορεία της πλάκας, μέτριοι και κακοί, ερασιτέχνες. Αναφέρομαι στους επώνυμους φυσικά. Ενδεχομένως υπάρχουν και σώφρονες άνθρωποι που, βασιζόμενοι στο δικό τους σύστημα ηθικής, εξίστανται με τη διαφαινόμενη συνδιαλλαγή του Θέμου και αντιδρούν. Όμως η αναλογία είναι τρομακτική. Η τεράστια πλειοψηφία όσων έχουν φάει τη ζωή με το κουτάλι, σε όποια παράταξη και να ανήκουν, όλοι τους καταδικάζουν την πιθανή συνδιαλλαγή, επιθυμούν μια λογική τιμωρία, αλλά επιθυμούν να συνεχιστεί η πορεία του Θέμου και του ΘΕΜΑΤΟΣ. Αυτό γίνεται προφανώς γιατί, επειδή ακριβώς έχουν φάει τη ζωή με το κουτάλι, δεν παραμυθιάζονται, δεν περιμένουν συμπεριφορά αγίου από το Θέμο, ούτε σκέφτονται πουριτανικά και μονόχνωτα. Ζυγίζουν τα πράγματα και παίρνουν αποφάσεις προς το κοινό συμφέρον και όχι προς τα ΠΡΟΦΑΝΗ που συνήθως αποδεικνύονται και λανθασμένα!

Και φυσικά, μην ξεχνάτε οτι αυτό είναι μία προσωπική γνώμη. Τελεία...

You Might Also Like

4 σχόλια