ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ...

By Τετάρτη, Ιανουαρίου 30, 2008

Οι χθεσινές δηλώσεις του κ. Βενιζέλου. Με κόκκινο επισημαίνονται όσα εννοούσε αλλά δε είπε ξεκάθαρα με την ανακοίνωσή του...


"Πλέον ο Γιώργος Παπανδρέου πρέπει να δείξει ότι θα αναμετρηθεί με την κυβερνητική πολιτική, να ανοιχθεί στην κοινωνία και όχι να αναζητεί άλλοθι σε δήθεν «εχθρούς» εντός του ΠΑΣΟΚ, κοινώς, Γιωργάκη είσαι στο στόχαστρο, τέλος οι δικαιολογίες...

Μετά τη συνάντηση της περασμένης Πέμπτης, που έγινε με πρωτοβουλία μου, για να μη νομίζετε οτι με ανάγκασε κανένας να πάω, άλλωστε, εγώ δεν αναγκάζομαι... έκανα, με συνείδηση ευθύνης, γιατί ΕΓΩ είμαι υπεύθυνος... μια δήλωση στο όνομα της ενότητας και της προοπτικής του ΠΑΣΟΚ.
Η δήλωσή μου, όμως, αυτή δεν μπόρεσε να ανακόψει ένα οργανωμένο κύμα επιθέσεων κατά του δήθεν εσωτερικού εχθρού, με αποτέλεσμα να τροφοδοτείται η εσωστρέφεια, την ώρα που ο λαός χρειάζεται μια ανάσα, έναν πολιτικό λόγο υπέρβασης που να δημιουργεί ελπίδα για το μέλλον, κάτι σαν το δικό μου λόγο δηλαδή....
Αναλαμβάνω και πάλι -μόνο εγώ αναλαμβάνω πρωτοβουλίες, ο Γιωργάκης κοιμάται... την πρωτοβουλία - και πάλι μη νομίζετε οτι μου το επέβαλε κανένας... να εκτονωθεί η κατάσταση. Παρακαλώ - διατάζω - δημόσια τους συναδέλφους μου πανεπιστημιακούς και άλλους ενεργούς πολίτες που θέλουν να συνεισφέρουν στην ανανέωση των ιδεών της Κεντροαριστεράς - γιατί εγώ αυτό είμαι, η ανανέωση... και είμαι και η πραγματική Κεντροαριστερά... και γενικότερα του πολιτικού λόγου να μην προχωρήσουν στη δημιουργία ομίλου, που κάποιοι θέλουν να τον εμπλέξουν στα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ - τουλάχιστον για την ώρα....

Αφού πρέπει να υποχωρήσει κάποιος, ας υποχωρήσω εγώ - για τώρα... χάριν της ενότητας και της ομοψυχίας της παράταξης που, ούτως ή άλλως θεωρώ δική μου".

You Might Also Like

2 σχόλια