ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ...

By Πέμπτη, Φεβρουαρίου 14, 2008

Οι σημειώσεις με κόκκινο είναι δικές μας, τα υπόλοιπα είναι σοφίες του Alexis...


"Η απάντηση της Διοίκησης (σσ. του ΟΤΕ) ήταν ότι πρέπει να μην συνοδεύομαι από την αντιπροσωπεία μου και από τα ΜΜΕ, πράγμα το οποίο θεωρώ ιδιαίτερα προσβλητικό...". Ιδιαίτερα τα ΜΜΕ πρέπει να μπουν οπωσδήποτε, αλλιώς τι ήρθαμε να κάνουμε εδώ χάμου;

"Πρέπει να δώσω μια υπόσχεση, ότι θα είμαι όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο εδώ μέσα (σσ. στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ), διότι η κοινωνία χρειάζεται την Αριστερά έξω από τα γραφεία, στους δρόμους, τους κοινωνικούς αγώνες που έρχονται...". Άλλωστε, αν είμαι εγώ εδώ συνέχεια, τι θα κάνει η πλέμπα - συγνώμη, τα κατώτερα στελέχη εννοώ...

"Ο κ. Παπανδρέου δεν δικαιούται να δηλώνει αριστερός και το ΠΑΣΟΚ Αριστερά...". Αν όμως κάνει μια αίτηση με χαρτόσημο, θα εξετάσω την περίπτωσή του...

"...Μεταπολίτευση από τα κάτω...". Μεταπολίτευση από ...πίσω;

"...Τηλεριάλιτι η πολιτική ζωή...". Και εγώ πρωταγωνιστής!

"Βασική μας επιδίωξη είναι να βάλουμε στο παιχνίδι τους ίδιους τους πολίτες"...ώστε εμείς να ...καθόοομαστε...

"Δεν κατεχόμαστε από αισθήματα αυταρέσκειας και εγωκεντρισμού". Φτου, φιλάω σταυρό...

"Το μόνο που δεν φοβόμαστε σε αυτή τη μακρά πορεία για την ανατροπή του συναινετικού δικομματισμού, είναι η μοναξιά μας". Φοβόμαστε μόνο τη ...σκιά μας!

You Might Also Like

3 σχόλια