ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑΝΙΣΤΑΣ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
Όλα αυτά για λίγη διαφήμιση;
Το παραμύθι της αποχώρησης έγινε μόνο για να μας ενημερώσει οτι ανέλαβε (επιτέλους προφανώς !) μια ραδιοφωνική εκπομπή. Ο πιτσιρίκος, κάνοντας χρήση απλών τεχνικών του marketing -τις οποίες, όπως λέει, γνωρίζει καλά- έκλεισε το μαγαζί του (το μπλογκ) για να συζητηθεί αρκούντως και να επανέλθει δύο ημέρες αργότερα διαφημίζοντας τη νέα του ραδιοφωνική εκπομπή.
Θα αρκούσε βέβαια μια απλή, σοβαρή ανακοίνωσή του, αλλά έκρινε οτι δε θα συζητιόταν τόσο πολύ και προτίμηαε το κλασικό κόλπο της αποχώρησης.
Από επικοινωνιακής πλευράς είναι ελάχιστα ευρηματική και μάλλον υψηλού ρίσκου η συγκεκριμένη πρακτική. Ελπίζω το αποτέλεσμα (ακροαματικότητα) να άξιζε τον κόπο...
Γιατί είναι υψηλού ρίσκου; Γιατί μπορεί κάποιοι -όπως και ο υποφαινόμενος- να σκεφτούν: "άστο φίλε, αν θέλω διαφήμιση και καραγκιοζιλίκια βλέπω STAR. Δε διαβάζω μπλογκς. Γράψε μείον έναν αναγνώστη..."
8 σχόλια