Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΕΦΥΓΕ, ΖΗΤΩ Ο .....?

By Παρασκευή, Οκτωβρίου 24, 2008

Δεν ξέρω... Δεν αισθάνομαι ικανοποιημένος με την αποχώρηση Ρουσόπουλου. Κάτι δε μου πάει καλά... Δε μπορώ να προσδιορίσω τι είναι αυτό ακριβώς, αλλά κάτι δε μου πάει καλά...


Ίσως είναι το γεγονός οτι περιπτώσεις σαν του Ρουσόπουλου δεν επιτρέπεται να φεύγουν από μια κυβέρνηση με παραίτηση... Μετά από πολυετή επίδειξη αλαζονείας, συνεχή χρήση τεχνικών προπαγάνδας και χειρισμού συνειδήσεων, εξαγορά δημοσιογράφων και σπίλωση διαφωνούντων, ο Θόδωρος Ρουσόπουλος δικαιούται να πεταχτεί με τις κλωτσιές από μια κυβέρνηση. Όπως ακριβώς του αξίζει. Αλλά να παραιτηθεί, μου φαίνεται λίγο ...λίγο!
Όπως και να έχει όμως, ο Ρουσόπουλος είναι εκτός. Τώρα λοιπόν που δε μετέχει - φανερά τουλάχιστον - στο πολιτικό παιχνίδι, υπάρχει κανείς που αισθάνεται οτι καθάρισε το τοπίο; Οτι η πολιτική έγινε πιο καθαρή; Οτι δε θα υπάρχουν όλα όσα πρέσβευε ο Ρουσόπουλος; Δε βλέπω κανέναν να σηκώνει το χέρι του...

Ο Ρουσόπουλος εκπροσωπούσε ένα σύστημα απόκτησης εξουσίας και νομής της εξουσίας, μια γραμμή συμφερόντων που έχει ξεκινήσει πριν από αυτόν και θα συνεχιστεί πολύ μετά από τον απελθόντα κυβερνητικό εκπρόσωπο. Ο Ρουσόπουλος ήταν η φωνή του Καραμανλή, αυτός που έβγαζε το φίδι απ'την τρύπα, αλλά και αυτός που φορτωνόταν τις ευθύνες όπου χρειαζόταν, για να απαλλάξει από αυτές τον πρωθυουργό. Ήταν η μαριονέτα που έμπαινε μπροστά για να φάει τις σφαίρες, όταν ο πραγματικός θύτης κρυβόταν αμήχανα...
Πίσω από το Ρουσόπουλο στην πραγματικότητα είναι ο Καραμανλής. Και πίσω από την Καραμανλή στην πραγματικότητα είναι ένα συνοθύλευμα συμφερόντων, ολοζώντανων όμως, με δύο χέρια και δύο πόδια. Ρουσόπουλος ή Καραμανλής εξυπηρετούν αυτά τα συμφέροντα με πόδια. Κι όταν ο ένας φεύγει, ο άλλος συνεχίζει...

Κάτι δε μου πάει καλά με την αποχώρηση Ρουσόπουλου. Δεν είναι μόνο το γεγονός οτι του άξιζε λιγότερο τιμητική αποχώρηση... Είναι οτι άφησε στο πόδι του άξιους όμοιούς του, συνεχιστές της λαμπρής γραμμής του, πεινασμένους και δουλοπρεπείς ανθρωπίσκους που θα τους βρίσκω μπροστά μου κάθε μέρα να μου κλείνουν το δρόμο, να μη με αφήνουν να τρέξω, να μη μου επιτρέπουν να δω μακρυά, να προοδεύσω, να μη με αφήνουν να ανασάνω. Ο Ρουσόπουλος έφυγε, ζήτω ο .....?

You Might Also Like

0 σχόλια