ΤΟ HIP-HOP ΤΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ

By Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2009

Αφού δουλιά δε μου'μεινε καμία για να κάνω
ζαπάρω το τηλεκοντρόλ και φεύγω με το ...Μάνο,
την κάνουμε για Σύνταγμα, να δούμε περιστέρια
μα βλέπω δυο αναρχικούς που πιάστηκαν στα χέρια
.
"τι τρέχει βρε καλόπαιδα", τους λέω "γιατί χτυπιέστε
δε λύνονται οι διαφορές με κλωτσομπούνι, δέστε
εμείς πως είμαστε ήσυχοι, πως πάμε χέρι-χέρι
όσοι μας βλέπουν με περνούν για τον ...Καρατζαφέρη"
.
Μου λένε "είσ'ο δήμαρχος, εκείνος ο μ............ς
που έκοψε τις δένδρουλες, πρέπει να είσαι βλ.......ς
σε λίγο τα πνευμόνια σου θα'χουν γεμίσει πίσσα,
μας έπηξες στα Golden Hall, γι'αυτό στο λέω στα ίσα

Αν θες να είσαι δήμαρχος σε τούτη δω την πόλη
κοίταξε να συμμορφωθείς γιατί σε κράζουν όλοι,
κατάντησες χειρότερος ακόμα κι απ'η Ντόρα
δεν έχεις περιθώρια, γιατί έφτασε η ώρα

να σταματήσεις να φυλάς τα πλαστικά τα δέντρα,
ν'αφήσεις τις γλυκιές ματιές στα εμπορικά τα κέντρα,
να πάψεις τους ξυλοδαρμούς ανύποπτων κατοίκων
πριν μπούμε σε περιορισμό όλοι μαζί κατ'οίκον

Άσε τα λόγια κι άρχισε δουλιά στο μάνι-μάνι
αλλιώς μπροστά σου θα μας βρεις Νικήτα Κακλαμάνη
δώδεκα μήνες το πολύ σου δίνουμε διορία
αν δεν αλλάξεις σού'ρθαμε πριν να μετρήσεις ...τρία".

Ομολογώ πως τά'παιξα, κι ένιωσα στη μασχάλη
ιδρώτα κρύο να κυλά - rexona έχω βάλει;
Δεν πρόλαβα λέξη να πω ούτε και να φωνάξω
αφού είμαι σούπερ-δήμαρχος, γιατί μου λεν ν'αλλάξω;

Όποιος μια χάρη μου ζητά, δύο εγώ του κάνω
κι όποιος θέλει βοήθεια, του δίνω παραπάνω,
στο δημαρχείο οι φίλοι μου άνετα μπαινοβγαίνουν
και μέσα στην τρελλή χαρά κεράσματα μου φέρνουν

ούτε κακό δεν έκανα ποτέ μου σε κανέναν
μήτε καλό, μα αφορά αυτό μόνο εμένα,
κατόρθωσα και έκανα το Δήμο Αθηναίων
να μοιάζει ίδια κι όμοια σα χάβρα Ιουδαίων.

Τα δέντρα τα ταλαίπωρα που λεν πως έχω κόψει
είπα να τα κλαδέψουνε ν' αλλάξουνε στην όψη
και στου Παναθηναϊκού το γήπεδο που πάω
ειν'τα καθίσματα στενά και ξέρω τι τραβάω

Να χτίσουμε τους πρότεινα γήπεδο μες την πόλη
να παίζει η ομάδα μας και να τη βλέπουν όλοι
και του Βωβού σαν πήραμε τη θεία ευλογία
το χώρο για το γήπεδο πήραμε χορηγία

Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτούς που με μισούνε
μάλλον δε με γνωρίζουνε πιστεύουν ό,τι ακούνε
διπλό καλό προσπάθησα με μια ζαριά να κάνω
τις τσέπες μας ταυτόχρονα θέλησα να ...ευφράνω!

You Might Also Like

4 σχόλια