ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΟΡΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΛΟΓΟ!

By Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

Ε λοιπόν ναι!

Εταιρία παραγωγής ταινιών πορνό με βάση το Λος Άντζελες μου πρότεινε να συμμετάσχω σε ταινία πορνό! Και μάλιστα όχι σε οποιαδήποτε!

Πρόκειται για την ίδια εταιρία που πρότεινε στη Σούζαν Μπόιλ να χάσει τη παρθενιά της μπροστά στην κάμερα έναντι 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Η Σούζαν είναι εκείνη η 47χρονη παρθένα από τη Σκωτία με την αγγελική φωνή και το αντιδιαμετρικά αντίθετο πρόσωπο.

Μου πρότειναν λοιπόν να είμαι ΕΓΩ που θα αναλάβω το ξεπαρθένεμα της Σούζαν, έναντι ενός εκατομμυρίου δολλαρίων επίσης!

Όπως έμαθα, την επιλογή έκανε η ίδια η Σούζαν Μπόιλ, βασιζόμενη σε όσα της είπε ένας άγγελος που την επισκέφθηκε προχθές. Συγκεκριμένα, ο άγγελος της είπε να ψάξει για το Δημολόγο, ο οποίος έχει την εγγύηση 29 κατασκευαστών πλυντηρίων και βγαίνει και σε οικονομική συσκευασία. Κατόπιν τούτου, η εταιρία έψαξε στο Internet και ήρθε σε επαφή μαζί μου, με την πρόταση που προανέφερα.

Μετά τη δημοσιότητα που πήρε το θέμα έρχονται σωρηδόν οι αιτήσεις, τόσο από εταιρίες όσο και από ιδιώτες, καθώς παρέχω εγγύηση 0 pixel και εγγυημένο αποτέλεσμα. Μάλιστα σκέφτομαι να βάλω αγγελία για βοηθό, καθώς η πολλή δουλιά τρώει τον αφέντη...

You Might Also Like

3 σχόλια