ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ

By Δευτέρα, Αυγούστου 17, 2009

"Θα σεβαστώ την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου και αν δεν κάνει δεκτή την προσφυγή, θα έρθω στην Ελλάδα με ψηλά το κεφάλι. Εμπιστεύομαι τη δικαιοσύνη της πατρίδας μου" (Μιχάλης Χριστοφοράκος, μέσω των δικηγόρων του)!

Λόγω οικονομίας χρόνου στα αδηφάγα ΜΜΕ, δεν έκανε διευκρινιστικές δηλώσεις επί του θέματος ο Μιχάλης Χριστοφοράκος. Ωστόσο, η Δημολόγος μπήκε στο μυαλό του πρώην ισχυρού άντρα της SIEMENS και σας μεταφέρει - κατ'αποκλειστικότητα - τις υπόλοιπες δηλώσεις του, που στηρίζονται στις ενδόμυχες σκέψεις του:

"Θα έρθω στην Ελλάδα με ψηλά το κεφάλι! Στο κάτω-κάτω, μου χρωστάνε, δεν τους χρωστάω...

Ναι, είναι αλήθεια οτι το έσκασα από την Ελλάδα, αλλά στην πραγματικότητα πετάχτηκα μέχρι τη Γερμανία για να ανανεώσω την πράσινη κάρτα μου και θα γύριζα... Αλλά με πρόλαβε η αστυνομία...

Εμπιστεύομαι τη δικαιοσύνη της πατρίδας μου. Όπου γης, πατρίς. Άλλωστε, τι τις έχουμε τις διπλές υπηκοότητες...

Εμπιστεύομαι φυσικά οτι θα με αφήσει ελεύθερο. Στην αντίθετη περίπτωση δεν την εμπιστεύομαι, καθόλου όμως...

Άλλωστε, στην Ελλάδα θα με δικάσουν για ό,τι έκανα σε διάστημα 5 μηνών το 2003. Δηλαδή τίποτα. Βλέπετε, από Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο έκανα κυρίως διακοπές. Άλλωστε, τα καλά λαδώματα γίνονται από Οκτώβριο και μετά...

Εγώ λοιπόν, αν και λάδωσα, θα τη βγάλω ...λάδι. Γιατί λοιπόν να μην εμπιστεύομαι τη δικαιοσύνη της πατρίδας μου; Για κάτι μήνες που θα τη βγάλω σε κελί πολυτελείας;

Άντε αδέρφια, καλή αντάμωση!"

You Might Also Like

0 σχόλια