ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

By Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 16, 2009

Επειδή τα ΜΜΕ είναι όλα πουλημένα, οι δημοσιογράφοι όλοι ρουφιάνοι, και το παιχνίδι ενελώς στημένο, αναλάβαμε το μεγάλο βάρος του να σας μεταφέρουμε τις πραγματικές δηλώσεις των υποψηφίων της Νέας Δημοκρατίας που κόπηκαν από τις εκλογικές λίστες. Αυτές που δεν τόλμησαν να γράψουν οι εφημερίδες και να πουν οι τηλεοράσεις. Αυτές που ακόμη και οι ίδιοι οι υποψήφιοι ίσα που σιγοψιθύρισαν από ...μέσα τους:

Βασίλης Μαγγίνας: "Παραιτήθηκα της υποψιότητάς μου, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση να υπουργοποιηθώ - εκτός αν η ΝΔ πάρει αυτοδυναμία. Στόχος μου ήταν να αναλάβω το υπουργείο Μεταναστευτικής Παραπολιτικής και Κοινωνικής Ασφάλτωσης".

Πέτρος Δούκας: "Δε φτάνει που έχω τον Έβερτ πεθερό, δε μου δίνουν και την προίκα που μου έταξαν. Μου έλεγαν οτι θα είμαι ισόβια βουλευτής και υπουργός... Γι'αυτό και δέχτηκα να τους επιτρέψω να γίνους κι αυτοί ...Δούκες!".


Σάββας Τσιτουρίδης: "αρχιερείς και καλόγεροι , αδερφές και παλικάρια, γίναμε μαλλιά κουβάρια. Εγώ δεν ήμουν αλήτης, αλήτη μ'έκανες εσύ Κώστα, γι'αυτό και γι'αυτό θα πληρώσεις..."

Αρισατοτέλης Παυλίδης: "ΟΧΙ (κούνημα δακτύλου...). Δε βγαίνω από τις λίστες. Ελάτε να με πάρετε σηκωτό! ΙΔού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα".

Θεόδωρος Ρουσόπουλος: "Δε μπορούσε να καθυστερήσει λίγο ακόμη το πράμα, να έκανα μια ανακαινισούλα στη βιλίτσα μου που τη χρειάζεται"!

Γιώργος Βουλγαράκης: "Μου χάλασαν τη δουλιά, πάνω που η γυναίκα μου ετοίμαζε τα συμφωνητικά για τη μεταβίβαση της κυριότητας της Ακρόπολης λόγω ιδιωτικοποίησής της! Τέλος πάντων, ας μην αυτομαστιγώνομαι άλλο..."

You Might Also Like

0 σχόλια