ΚΩΣΤΑ Η ΦΟΥΣΤΑ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΜΟΥΡΛΙΑ...

By Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 16, 2010

Τι φοράει ο Κωστας Καραμανλής? 

Μήπως φοράει ...ΦΟΥΣΤΑ? Μήπως φοράει ...κίλτ? Μήπως φοράει ...ρόμπα ξεκούμπωτη? Μήπως φοράει ...ράσα...?
Γιατί, τα ράσα δεν κάνουν τον παπά...
Όμως, τα παντελόνια κάνουν τους άντρες? Γιατί, η Κατερίνα Πελέκη θεωρεί πως ...ναι...!

Εγώ ξέρω ότι οι άντρες φοράνε παντελόνια και αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, όπως τις αναλαμβάνω εγώ που δεν φοράω”…
Tι κουβέντα ήταν αυτή Κατερίνα μου? Αυτό δεν ήταν καρφί... Αυτό ήταν ...ταβανόπροκα γαλβανισμένη!!!
Αφού, ακόμα βουίζει το αυτί του Καραμανλή!

Τι υπονοείς λοιπόν, ποιήτριά μου? Οτι ο Καραμανλής δε φοράει παντελόνια? Οτι ...φοράει φουστάνια? Οτι δεν έχει τα @@ύδια να βγει και να ομολογήσει οτι η απόφαση να δώσει στους μοναχούς του Βατοπεδίου τα φιλετάκια ήταν καθαρά δική του?
Ωστε έτσι έγιναν τα πράγματα?

Και τώρα δηλαδή, τι θα κάνει η Εξεταστική Επιτροπή? Θα συνεχίσει να επιμένει να μην εξετάσει ...πρώην πρωθυπουργούς? Τι θα εξετάσει? Τους δεύτερους? Τους αναπληρωματικούς? Την ...Βήτα Εθνική?

Κι εσύ Κατερίνα μου, που βγήκες εκεί και τους ανακάτεψες? Είσαι αθώα εσύ? Δεν έκανες ένα σκασμό συμβόλαια, με αδρή αμοιβή μάλιστα? Έκανες... Αλλά λες οτι η απόφαση ήταν αλλουνού, και κυνηγάνε εσάς που είσασταν εκτελεστικά όργανα... Καλά, Κατερίνα μου, και ο ...εκτελεστής ευθύνεται, και ο ηθικός αυτουργός μαζί...

Τελικά παντελόνια ποιός φοράει? Γιατί, τελικά, η Πελέκαινα, ή αν θέλετε καλύτερα η Βουλγαράκαινα τα είπα πιο χύμα από όλους τους άλλους...΄’Εριξε καρπαζιές αβέρτα, ενώ άλλλοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους... Και προκάλεσε τον Καραμανλή, ΑΝ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, να βγεί και να μιλήσει, και να παραδεχτεί οτι αυτός έδωσε εντολή να γίνει ό,τι έγινε με το Βατοπέδι...!!!

Το ζήτημα είναι οτι και η Πελέκη κατηγορείται... Συνεπώς, οι λεονταρισμοί της μπορεί να έχουν υπερασπιστικό σκοπό... Ωστόσο, παραμένουν δηλώσεις που έγιναν δημοσία, και που καίνε Καραμανλή και Ρουσόπουλο, που βγάζουν τη Νέα Δημοκρατία στον τάκο...
Γιατί, είναι γυναίκα πρώην υπουργού... Δεν είναι όποια-όποια... Και όσα λέει έχουν άλλη βαρύτητα...

Το μπαλάκι λοιπόν είναι στη μεριά του Καραμανλή. Αλλά και της Νέας Δημοκρατίας... Μόνο που ...δε βλέπω κανέναν να σκύβει και να το σηκώνει... Μόνο κάποιους να σφυρίζουν βλέπω... Αδιάφορα... Σιγά παιδιά... Μη σας πέσει το ...παντελόνι...

Ο Κώστας και οι κύκλοι

Σε όσα του έσυρε η Αικατερίνη Πελέκη, ο Κώστας Καραμανλής έβαλε τους γνωστούς πλέον ...ΚΥΚΛΟΥΣ του να ...εκφράσουν την ...ΕΝΟΧΛΗΣΗ του...!

Κωστάκη μου, συγνώμη αν σε ενοχλήσαμε... Ξέρουμε οτι δεν είναι και κατάλληλη η ώρα... Αλλά να....ξέρεις...χάσαμε κάτι οικόπεδα μούρλια, και ήταν δικά μας, και θέλαμε να σε ρωτήσουμε μήπως τα είδες... 

Ξέρουμε οτι εσύ δεν ασχολείσαι με τόσα μικρά θέματα... Μόνο με κάτι θέματα ναααα...μετά συγχωρήσεως... 
Ωστόσο, πολύ θα μας υποχρέωνες αν μας έλεγες που πήγαν αυτά τα οικόπεδα, γιατί σήμερα πέρασα από κει και είδα κάτι μεζονέτες, και κάτι παιδάκια να παίζουν, και μου είπαν οι άνθρωποι οτι τα χρυσοπλήρωσαν και οτι τους ανήκουν... Εγώ όμως ξέρω Κώστα μου οτι τα οικόπεδα αυτά ήταν δικά μου, του δημοσίου δηλαδή... Και λέω, εντάξει τα παιδάκια, αλλά ποιός κονόμησε από αυτή την ιστορία Κώστα μου? Ποιός μας έφαγε τα οικόπεδα και τα χρυσοπούλησε?

Αν, λέω ΑΝ έχεις διάθεση και χρόνο - κι αν έχεις κανένα παντελόνι σιδερωμένο, κάνε ένα κόπο να βγεις να μας απαντήσεις σε αυτά... Έτσι, για να συγχωρεθούν τα πεθαμένα σου... Άντε τζιγέρι μου... Κανε ένα κόπο... Και μετά ...συνεχίζεις πάλι το πλέιστέισιον...

You Might Also Like

2 σχόλια