ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΙΜΗ...
Το Σεπτέμβριο του 2009 ταξινομήθηκαν στη Θεσσαλονίκη 1811 νέα αυτοκίνητα. Το Σεπτέμβριο του 2010 μόλις ...501 !!!
Η πτώση φτάνει το ...72%...
Το αυτοκίνητο έρχεται να αποδείξει το αυτονόητο... Οτι, όταν αυξάνουν οι φόροι, ειδικά σε περίοδο κρίσης, ο καταναλωτής απλά ...δεν αγοράζει...!
Κι αυτό έχει επιπτώσεις σε ολόκληρη την αγορά...
Ωστόσο, παρά την τρομακτική πτώση, δεν παρατηρούμε μια πολιτική μείωσης τιμών ανάλογης της πτώσης... Δεν εννοούμε φυσικά να μειωθούν κατά ...72% οι τιμές, αλλά με μειώσεις της τάξης του 5 και του 10% δε δελεάζεται ο καταναλωτής που θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο...
Δυστυχώς, το εμπόριο στην Ελλάδα έχει μάθει να επιρρίπτει ευθύνες μονίμως στο κράτος και στους καταναλωτές, αντί να σκεφτεί τρόπους να βγει από το αδιέξοδο... Η μείωση των τιμών είναι η μόνη λύση... Όσο ο κλάδος του αυτοκινήτου, αλλά και όλοι υπόλοιποι κλάδοι κρατούν τις τιμές ψηλά, η κατανάλωση θα μειώνεται συνεχώς... Μόλις τις ρίξουν, στα επίπεδα που να μπορεί να αγοράσει ο έλληνας καταναλωτής, τότε η κατανάλωση θα αυξηθεί...! Αυτό βέβαια συνεπάγεται πτώση της κερδοφορίας τους, αλλά ΑΥΤΟ είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουν οι έμποροι για να παραμείνουν στην αγορά...
Με άλλα λόγια, η αυτορύθμιση της αγοράς στην Ελλάδα είναι λίαν...δυσκοίλια... Μόλις κατορθώσει και ...ελευθερωθεί, τότε θα αντιστραφεί το καταναλωτικό κλίμα...
Ας σταματήσουν λοιπόν οι αφελείς Κασσάνδρες να γκρινιάζουν για τη μείωση της κατανάλωσης και να κατηγορούν την κρίση και τη φορολογία γι’αυτό, κι ας στραφούν στην πραγματικότητα, και τη μόνη ενδεδειγμένη λύση. ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ... Ειδάλλως, θα συνεχίσουν να κλείνουν καταστήματα... Και δικαίως...
0 σχόλια