Μου πέφτει !

By Σάββατο, Νοεμβρίου 17, 2007

Έχω κάτι να εκμυστηρευτώ...

Έ λοιπόν, μου πέφτει! Ναι, μου πέφτει και δε μπορώ να τη σηκώσω με τίποτα! Εκεί που είναι μια χαρά, ξαφνικά...τσουπ ! Πέφτει και μένει πεσμένη. Βρε παλεύω όπως μπορώ, κάνω ό,τι μού'ρθει, όμως τίποτα...

Έχω πρόβλημα ! Ενώ είμαι έτοιμος για μεγάλα πράγματα, αυτή πέφτει και ξεφτιλίζομαι...

Την καθαρίζω συχνά, την προσέχω, δεν τη φορτώνω με πολλές υποχρεώσεις, τη συντηρώ... Του κάκου...

Πολλές φορές σκέφτομαι να μην την είχα. Ίσως χωρίς αυτήν η ζωή μου να ήταν ευκολότερη. Θα ήταν όμως;

Άλλοτε πάλι λέω να την αλλάξω! Ναι, το σκέφτομαι πραγματικά! Να την αλλάξω και ας γίνει ό,τι θέλει! Το ζήτημα είναι, αλλάζει εύκολα ; Ή χρειάζεται ένα σωρό διαδικασίες..

Σκέφτομαι τι συμβαίνει με των άλλων. Τους πέφτει κι αυτούς άραγε ή μόνο η δική μου; Είμαι ο μόνος που του συμβαίνει αυτό; Κι αν τους πέφτει κι αυτούς, τι κάνουν; Σηκώνεται πάλι μόνη της; Έχουν κανένα κόλπο; Τι κάνουν;

Μήπως πάλι πέφτει γιατί κάνω κάτι λάθος; Μήπως φταίω γιατί δεν ξέρω να τη χρησιμοποιήσω; Μήπως είναι καλύτερα να μου δείξει κάποιος; Γιατί πέφτει πάντα στο καλύτερο σημείο; Εντάξει, δεν είμαι και ο καλύτερος στον τομέα αυτό,αλλά προσπαθώ! Βάζω τα δυνατά μου.

Τελικά τη χρειάζομαι; Μου κάνει καλό ή όχι; Είναι μέρος της ζωής μου; Είναι ευχή ή κατάρα; Είμαι καλύτερα χωρίς αυτήν; Να την αφήσω πεσμένη;

Τι να κάνω, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
Πείτε μου, τι να κάνω με την ...ADSL μου;

Έεεεε, όχι κι αυτό...!

You Might Also Like

1 σχόλια