Love Story

By Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007

tips 888

Γ: Πες μου αλήθεια, με θες;
Β: Σε θέλω. Δεν το ξέρεις;
Γ: Το ξέρω, αλλά αμφιβάλλω...
Β: Γιατί; Αφού ξέρεις πως νιώθω για σένα!
Γ: Ναι, αλλά δεν το λες...
Β: Φυσικά και το λέω. Προχθες το είπα μάλιστα.
Γ: Το είπες, αλλά το εννοούσες;
Β: Με ρωτάς κάτι τέτοιο; Αφού ξέρεις τι πιστεύω...
Γ: Τι πιστεύεις;
Β: Οτι είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον.
Γ: Τότε γιατί ήσουν με κείνη;
Β: Δεν ήμουν μαζί της. Απλά προσποιόμουν...
Γ: Ναι, αλλά σε είχε σα θεό της...
Β: Δεν είναι αλήθεια. Ποτέ δε με αγάπησε πραγματικά. Δεν είδες πως μου φέρθηκε στο τέλος;
Γ: Μπορεί, αλλά τόσο καιρό ήσασταν όλο αγάπες και αγκαλιές.
Β: Αφού ξέρεις οτι κατά βάθος εσένα σκεφτόμουν...
Γ: Ναι, ναι, αυτά τα λες για να με τουμπάρεις.
Β: Τα λέω, γιατί τα πιστεύω. Θες να παντρευτούμε;
Γ: Σοβαρά το λες; Το θες πραγματικά;
Β: Φυσικά. Και αύριο αν θες
Γ: Δε θα μου κάνεις απιστίες όμως;
B: Εγώ; Εσύ μην ξαναγυρίσεις στον Κώστα!
Γ: Ποτέ!
B: Καλά, έτσι λέγαν κι άλλοι...
Γ: Εγώ το εννοώ. Είμαι καλύτερα έτσι.
Β: Ναι. Έχεις και δέκα παιδιά...
Γ: Είναι ευτυχία...
Β: Ας σμίξουμε λοιπόν και ας σκάσουν απ'τη ζήλια τους όλοι!
Γ: Είμαστε το πιο όμορφο ζευγάρι...
Β: Γιώργο μου!
Γ: Βύρωνά μου!




You Might Also Like

0 σχόλια