MADE IN GREECE with exageration !

By Δευτέρα, Νοεμβρίου 19, 2007

Ποιός είναι ο γρηγορότερος και καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις brand name; Μα ρίχνοντας πακτωλό χρημάτων στη διαφήμιση ! Τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, γιατί μακροπρόθεσμα απαιτούνται πολύ περισσότερα από αυτό.


Η MARFIN, ή ακριβέστερα η "MADE IN GREECE" MARFIN Investment Group σπάει τα κοντέρ με την πανάκριβη και κυρίως μακρά σε χρονική διάρκεια καμπάνια χτισίματος brand name. Με τον τρόπο αυτό τα ΜΜΕ γίνονται στην πραγματικότητα "όμηροι" του γκρουπ, καθώς κονδύλια αυτού του ύψους δε διατίθονται στις μέρες από άλλους... Τα ΜΜΕ στηρίζουν και θα στηρίξουν λοιπόν ακόμη περισσότερο τον καλό πελάτη, και η συνέχεια παραμένει να δούμε ποιά θα είναι...

Μέσα σ'όλα λοιπόν, πήγε ο Mr MARFIN Ανδρέας Βγενόπουλος στην Κύπρο και, μιλώντας μπροστά σε Κύπριους επιχειρηματίες, είπε κάποιες μεγάλες αλήθειες. Τόνισε την ανάγκη προσαρμογής της κυπριακής οικονομίας στα ευρωπαϊκά και παγκόσμια δεδομένα και κυρίως αναφέρθηκε στον πατροπαράδοτο φόβο (και στην Ελλάδα) ξένων επενδύσεων, λέγοντας οτι " για να έρθουν διεθνή κεφάλαια στην Κύπρο, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η εθνικότητα των επιχειρήσεων καθορίζεται περισσότερο από την έδρα τους και τη χώρα όπου φορολογούνται και λιγότερο από τις εθνότητες της μετοχικής τους βάσης" (πηγή : Ναυτεμπορική).

Η παραπάνω αλήθεια έχει τεράστια σημασία για το σημερινό οικονομικό γίγνεσθαι. Η παγκοσμιοποιημένη οικονομία δε λογαριάζει εθνότητες και απλά επιζητά συμφέροντες όρους δραστηριοποίησης. Η κοντόφθαλμη οπτική των κυπριακών, αλλά και των ελληνικών επιχειρήσεων κράτησε απομακρυσμένες τις μεγάλες ξένες επενδύσεις, που βέβαια, δε θέλουν πολύ για να έρθουν. Κάποιες ρυθμίσεις προς την κατεύθυνση της χαμηλής φορολόγησης και τις απαραίτητες διευκολύνσεις για την άσκηση των δραστηριοτήτων τους. Το μόνο που δεν είπε ο κ. Βγενόπουλος είναι πως πολύ πιο εύκολα γίνεται μια χώρα placement friendly, παρά placement and socially responsible. Όμως δεν είναι αυτή η σκοπιά του...

You Might Also Like

2 σχόλια