ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ- Special ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΣΟΚ

By Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2007

8Από Γιώργο για Βαγγέλη με αγάπη : Ακόμα μια νύχτα μαζί...

8 Από ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ : Από δω η γυναίκα μου κι από δω το αίσθημά μου...

8 Από Γιώργο : Πάρε το δαχτυλίδι μου..

8 Από Κώστα Σημίτη για Γιώργο : Μού'φαγες όλα τα δαχτυλίδια...

8 Από ακροατή για Κώστα Καραμανλή : Μια ζωή πληρώνω...

8 Από Κώστα Καραμανλή για Γιώργο : Εγώ κι εσύ, πάμε μαζί και μη φοβάσαι...

8 Από Βαγγέλη : Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι...

8 Από Κώστα Σκανδαλίδη για Γιώργο και Βαγγέλη : Μία είναι η ουσία...

8 Από ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ : Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

8 Από Βαγγέλη : Αυτή η νύχτα μένει...

8 Από Βάσω Παπανδρέου για στελέχη ΠΑΣΟΚ : Σε πλάνεψε η ντόλτσε βίτα

8 Από Βαγγέλη για τους ακροατές : Άπονη ζωή

8 Από Γιώργο για την Άννα Διαμαντοπούλου : Αφιλότιμη...

8 Από Βαγγέλη για Γιώργο : Τι σου λέει η μάνα σου για μένα...

8 Από παντρεμένο ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ : Μετακομίζω, γιατί ψηφίζω...

8 Από Γιώργο για Βαγγέλη : Τι το θες το κουταλάκι...

8 Για όλους τους ακροατές στελέχη του ΠΑΣΟΚ : 40 παλικάρια...

8 Από Βαγγέλη : Ο δικός μου ο δρόμος...

8 Από Γιώργο : Χρέωσέ το σε μένα...

You Might Also Like

0 σχόλια