Supercapitalism
Supercapitalism : έτσι ονομάζει ο Robert Reich το φαινόμενο του να ψάχνει κανείς την καλύτερη ευκαιρία (τιμής κλπ.) για το κάθε τι. Κατά την άποψή του, με τον τρόπο αυτό κερδίζει ο καταναλωτής βραχυπρόθεσμα αλλά ζημιώνεται μακροπρόθεσμα, καθώς η καλύτερη τιμή οφείλεται συνήθως σε εταιρικές πρακτικές που δεν αποβαίνουν θετικές για το συμφέρον των καταναλωτών.
Δεν σας έχει τύχει να αγοράσετε κάτι από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, βρίζοντας ταυτόχρονα το κατάστημα για την πολιτική του; Και παρ'όλα αυτά, έχετε αγοράσει, εις βάρος κάποιου μικρότερου καταστήματος.
Δεν σας έχει τύχει να αγοράσετε κάτι από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, βρίζοντας ταυτόχρονα το κατάστημα για την πολιτική του; Και παρ'όλα αυτά, έχετε αγοράσει, εις βάρος κάποιου μικρότερου καταστήματος.
Από την άλλη ο Reich, καθηγητής στο Berkeley και αξιωματούχος πολλών αμερικανικών κυβερνήσεων, λέει αυτό που όλοι ξέρουν, αλλά λίγοι παραδέχονται: οτι οι επιχειρήσεις είναι καθαρά κερδοσκοπικές και κάθε συζήτηση για τον κοινωνικό τους ρόλο είναι ανούσια. Κυνισμός ή ρεαλισμός;
πηγή : liberation
0 σχόλια