ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

By Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2007

Μετά από όσα συμβαίνουν με τον υπουργό απασχόλησης κ. Μαγγίνα, θα ήθελα και εγώ να δηλώσω τα εξής :

-Πριν από 7 χρόνια έχτισα ένα αυθαίρετο στη Χαλκιδική, με άδεια για σκυλόσπιτο. Παρ'όλα αυτά, επειδή στο σπίτι μένει και ο σκύλος μου, θεωρώ πως, εφόσον το δηλώνω δημοσία, πρέπει να το σώσω...
- Πριν από 4 χρόνια διόρισα την κόρη μου στην Κτηματική υπηρεσία του δημοσίου με ευτελή μισθό 2.500 € και την υποχρέωση να μη μπορεί να φύγει από τη δουλιά της εφ'όρου ζωής. Παρά τις απάνθρωπες συνθήκες, επιλέγω να μείνει η κόρη μου στη θέση της...
- Πριν από 2 χρόνια απασχόλησα αλλοδαπούς στο μάζεμα των σταφυλιών στο αμπέλι για το κρασί μου, χωρίς να τους δηλώσω. Τους τάισα όμως καλά και τους πλήρωσα και τα εισιτήρια για τα Γιάννενα όταν έφυγαν.
- Πέρυσι έγραψα το γιό μου σε Πανεπιστημιακή σχολή κάνοντας μεταγραφή από ανύπαρκτη σχολή της Αγγλίας στο Καποδιστριακό. Ομως το παιδί είναι καλός μαθητής και στο κάτω-κάτω, είναι γιός μου.
- Απασχολώ παράνομα 3 οικιακές βοηθούς εκ Φιλιππίνων, οι οποίες όμως δε θέλουν να φύγουν από τη δούλεψή μου. Τους παρέχω φιλοξενία και τροφή. Μη μου πείτε οτι δεν είναι τίμιο;

Εντάξει κύριε Καραμανλή; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΡΑ;

You Might Also Like

0 σχόλια