ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ...

By Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2007

Τι ήταν αυτό που πάθαμε πάλι; Τι θα κάνουμε τώρα χωρίς Ζαχόπουλο; Πως θα είμαστε χωρίς πολιτισμό; Με ποιό τρόπο... @/%$%!?&*@ ...καλά γιατρέ, σκάω...


Ζήτωωω !!! Είναι δικοί μας οι S-300 !!! Ζήτωωω !!! ...όχι γιατρέ, δεν είπα τίποτα εγώ...

Κάψ-τε τα-περί-πτερα, κάψ-τε τα-περί-πτερα, κάτω ο-κα-πιτα-λισμός, κάτω ο-κα-πιτα-λισμός...

Α-περ-γία, ξαναα-περγί-α, όλο α-περγί-α, μόνο α-περγί-α !!! Αλλά να πληρωνόμαστε όμως, εντάξει ;

Ευχαριστώ γιατρέ! Καλίν-κακαλίν-κακαλίν-καμαγιά, καλίν-κακαλίν-κακαλίν-καμαγιά... Με έπιασε τώρα, βαθύς ενθουσιασμός,τι να κάνω, να τον καταπολεμήσω; Οχι, έτσι ; Αφού σκίσαμε στη Ρωσία... Τους πήραμε τις μπαλαλάικες ! Τους πείσαμε να μας πουλήσουν κι άλλα... Καλίν-κακα......

Ά-ρης, Ά-ρης... Ποιός έχασε; Τους αφήσαμε να κερδίσουν...Ναι ρε γιατρέ, μου τό'πε μένα ο Μπάγιεβιτς...

Όχι γιατρέ, ευχαριστώ, δε θέλω φοντάν. Κάνω απεργία πείνας !!!

Σοβαρά, σε λέω ! Συμπαράσταση στο Μεταξόπουλο της Παντείου. Έλα ρε γιατρέ, κακίες. Τι θα πει, έφαγε-έφαγε και τώρα κάνει απεργία πείνας ; Γιατρέ, μήπως είσαι φασιστικό γουρούνι;

Τσί-πρα για πρω-θυπουρ-γό, Τσί-πρα για πρω-θυπουρ-γό, και του Συνασπισμού το κάγκελο..."%/$/%£%@%£&@€€€€€€...όχι γιατρέ, είμαι καλύτερα τώρα...

Πέφ-τει η-ανερ-γί-α... Καλά, εντάξει γιατρέ, εγώ προσωπικά... δε δουλεύω αυτή την περίοδο, αλλά γενικά, στο σύνολο δηλαδή, η ανεργία κοντεύει να εξαφανιστεί. Αφού εγώ, την κρατάω για συλλεκτικούς λόγους...

Να σου πω για τα παιδικά μου χρόνια γιατρέ ; Τι θα πει χέστηκες ; Γιατρέ, είσαι καλά ; Γιατρέεεεε.......

You Might Also Like

0 σχόλια