ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ!

By Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2008

"Την αποχώρηση του από την επιτροπή οδικής ασφάλειας του υπουργείου Μεταφορών ανακοίνωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Αρης Σταθάκης". FLASH.gr

Στην παραπάνω φράση που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα, απεικονίζεται το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ της ελληνικής πολιτικής ζωής, αλλά και της ελληνικής κοινωνίας. Ας διαβάσουμε το βιογραφικό του Άρη Σταθάκη πρώτα-πρώτα:
Ο Άρης Σταθάκης γεννήθηκε στον Ασωπό Λακωνίας στις 25 Μαρτίου 1943. Είναι έγγαμος και έχει δύο παιδιά.Το επάγγελμα που δηλώνει είναι δημοσιογράφος. Έχει σπουδάσει στην Ανωτάτη Βιομηχανική.
Εξελέγη Βουλευτής της Β΄Αθηνών με τη Ν.Δ. στις εκλογές του 2004 και του 2007.
Έχει διατελέσει αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων 1999 & 2003, εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2003, πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του Δήμου Αθηναίων από το 2000, πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ελέγχου στάθμευσης από το 2003, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας από το 1996, πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτων, αντιπρόεδρος 1990-1992, γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων 1975-1977/1980-1984, οδηγός αγώνων αυτοκινήτων 1968-1984.
Έχει συνεργαστεί με την εφημερίδα "Απογευματινή", τα περιοδικά "Πίστες και Δρόμοι", "Auto-Εξπρές", "4 Τροχοί", "Car & Driver", κλπ. Επίσης, έχει συνεργαστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές με την "ΕΤ-1" και τον "Αντέννα" και σε ραδιοφωνικές εκπομπές ως ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS, με την ΕΤ-1 και τον ΑNTENNA. Το 1992 πήρε το βραβείο Δημοσιογραφίας "για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι "έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη".

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς διαβάζοντας την πορεία του Άρη Σταθάκη, το σίγουρο είναι οτι είναι βαθύς γνώστης του αυτοκινήτου και των θεμάτων που άπτονται της οδικής ασφάλειας γενικότερα. Ορθώς λοιπόν, αυτός ο βουλευτής της κυβερνητικής παράταξης ορίστηκε εισηγητής για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και, όπως ο ίδιος το καυχιέται, χειροκροτήθηκε έντονα από τους βουλευτές όλων των παρατάξεων κατά την εισήγησή του στη Βουλή. Η βαθιά γνώση του θέματος και η δίψα του να συνεισφέρει στην επίλυση ενός προβλήματος που ο ίδιος χαρακτηρίζει ως το σημαντικότερο πρόβλημα της χώρας (δείγμα της δίψας του να βρει λύση...) είναι υπεράνω κάθε αμφισβήτησης.

Δε θα αναλύσουμε τις απόψεις του Άρη Σταθάκη για το ζήτημα της οδικής ασφάλειας. Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξή του στο contra.gr και στους Λουκά Βελιδάκη και Νίκο Γιαννόπουλο, μια συνέντευξη που περικλείει μια πλήρη περιγραφή της κατάστασης στην Ελλάδα, μια εξαιρετική καταγραφή των προβλημάτων της οδικής ασφάλειας και των θεμάτων που άπτονται αυτής.
Η συνέντευξη αυτή δημοσιοποιήθηκε στις 18 Ιανουαρίου του 2007.

Σήμερα, ένα χρόνο μετά, ο Άρης Σταθάκης τα βρόντησε από την επιτροπή οδικής ασφάλειας του υπουργείου Μεταφορών. Τους επιμέρους λόγους θα τους εξηγήσει ο ίδιος. Μέσα όμως από τη συνέντευξη μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα για τους λόγους αυτούς. Με φράσεις όπως
"ο κάθε υπουργός θεωρεί το δικό του υπουργείο καστράκι του και δεν αφήνει τους άλλους να μπαίνουν στα χωράφια του"
ή ακόμα
"δεν κάθισαν ποτέ όλοι οι συναρμόδιοι υπουργοί να βρεθούν και να λύσουν αυτό το πρόβλημα που εγώ θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο της χώρας μας",
καθώς και
"το πρώτο πράγμα που είπα εγώ στον Πρωθυπουργό-τη μόνη φορά που συναντηθήκαμε λίγο μετά τις εκλογές- ήταν ότι πρέπει να γίνει ένας φορέας για την οδική ασφάλεια ο οποίος θα ασχολείται από το πρωί ως το βράδυ- και μακάρι και από το βράδυ ως το πρωί- μόνο με την οδική ασφάλεια",
και κυρίως
"απ’ όλα λείπει η λογική".

Σύμφωνα με τον FLASH.gr ο κύριος Σταθάκης "ζήτησε να συσταθεί διακομματική επιτροπή και να δημιουργηθεί ενιαίος φορέας προκειμένου να αντιμετωπιστεί το χάος που επικρατεί. Επίσης, κατήγγειλε την ύπαρξη ινστιτούτων που παίρνουν κονδύλια από την ΕΕ, χωρίς να παράγουν έργο".
Παραιτούμενος σηκώνει τα χέρια ψηλά, δηλώνοντας την αδυναμία του να κινητοποιήσει τον κρατικό μηχανισμό προς τη σωστή κατεύθυνση. Και όταν αυτό γίνεται από έναν κυβερνητικό βουλευτή, αποκτά άλλη διάσταση...

You Might Also Like

7 σχόλια