ΔΕΝ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙΣ ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΛΑΔ-ΕΥΟΝΤΑΣ...

By Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2008

Από το ρεπορτάζ (όπως ονομάζουν οι ρεπόρτερ το σούξου μούξου-σε-παρακαλώ-πες-μου-κάτι-να-πω-κι-εγώ) προκύπτει ο παρακάτω διάλογος μεταξύ Κουκοδήμου και Τριανταφυλλοπουλου, όπως σας τον περιγράφω επί λέξει, ακριβώς, χωρίς περιττά λόγια και εκτιμήσεις, να, φιλάω σταυρό!

Πάει λοιπόν αυτός ο (συμπαθέστατος κατά τα άλλα) Κώστας Κουκοδήμος - που έχει πηδήξει και 8.20 m στο μήκος, πήγε μια μέρα στον Τριανταφυλλόπουλο και του λέει:

- Ρε συ Μάκη, αυτός ο Κλαδάς ξέρεις τι μου είπε; Να σου πώ, λέει, οτι αν δεν τον χτυπήσεις μέσα από το ΘΕΜΑ και τις εκπομπές σου θα σβήσει την ιστορία του Θέμου με τα 5 εκατομμύρια! Ακούς εκεί; Δηλαδή, θα του κάνεις ΕΣΥ μια χάρη και αυτός θα την ανταποδώσει σε κάποιον ΦΙΛΟ σου... Πολύ αφελής δε σου φαίνεται αυτός ο Κλαδάς, για επικεφαλής του ΣΔΟΕ;
- Έλα ρε Κώστα, του λέει ο Μάκης, μπορεί ο άνθρωπος να κάνει πλάκα... Αποκλείεται, κοτζάμ Mr ΣΔΟΕ να θέλει να με εξαγοράσει. Προφανώς δεν το έχει ξανακάνει και γι'αυτό είπε σε σένα να έρθεις να μου το πεις, για να γελάσουμε...
-Άν όμως το έννοεί; ξαναρωτά ο Κώστας. Αν το έχει ξανακάνει; Λες να τον έβαλαν επικεφαλής του ΣΔΟΕ έτσι για πλάκα; Ξέρεις, αυτός είναι κολλητός με τον Καραμανλή, πίνουν καφέ μαζί... Τι να του πω εγώ;
- Αν όμως το εννοεί, πες του οτι εγώ πληρώνω μόνο ό,τι τρώω εγώ, όχι ό,τι τρώνε οι άλλοι. Έτσι να πας να του πεις, του κυρίου Κλαδά...!
- Ρε συ, αυτός έχει δύναμη! Αν θέλει αύριο σε κλείνει μέσα!
- Το ξέρω... Κι εγώ όμως έχω δύναμη. Να του πεις λοιπόν οτι εγώ είμαι αδέκαστος, δε μασάω και αν θέλει διαπραγματεύσεις, να φροντίσει τα ανταλλάγματα να είναι ανάλογα της χάρης που ζητάει. Τι με νοιάζει εμένα για τα εκατομμύρια του Θέμου; Δεν πα να τον κλείσουν και φυλακή;
-Μα...δεν είστε φίλοι;
-Συνέταιροι, Κώστα, όχι φίλοι...

You Might Also Like

6 σχόλια