ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΜΠΛΟΓΚΟΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ!

By Παρασκευή, Φεβρουαρίου 01, 2008

Τι στο καλό, ο Μητσοτάκης μου ευχήθηκε;

Σχωρέστε με καλά μου παιδιά, σήμερα δεν άντεχα να γράψω καθότι ψηνόμουν στον πυρετό και παρότι νόστιμος (σικ!) δεν τρωγόμουν με τίποτα...

Αρρωσταίνει ο κόσμος, αλλά εγώ δεν κολλάω τίποτα! Έτσι νόμιζα τουλάχιστον! Όμως από Δευτέρα, πήγε Παρασκευή και χειροτέρεψε. Θα στείλω λοιπόν εξώδικο στον Επίτιμο και θα του ζητάω και αποζημίωση και ό,τι γίνει. Γιατί αυτός ματιάζει και από τηλεοπτικής οθόνης. Ναι! Γι'αυτό να προσέχετε!
Αφού έχω βάσιμες υποψίες οτι ζούσε τότε με τις 7 πληγές του Φαραώ!

Όποιος ή όποια λοιπόν ξέρει να ξεματιάζει, ας με ξεματιάσει τουλάχιστον τρεις φορές μπας και ορθοποδήσω! Και γω, ό,τι μου ζητήσει!

Χώρια που θα είναι και το πρώτο ΜΠΛΟΓΚΟΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ ever! Εμπρός λοιπόν ΜΠΛΟΓΚΟΞΕΜΑΤΙΑΣΤΡΕΣ!

You Might Also Like

7 σχόλια