ΜΠΑΜΠΗ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΣΤΕ;

By Τρίτη, Ιουνίου 03, 2008

Μπάμπη, θες να παντρευτούμε; Θα πάμε εκεί στην Τήλο, θα φάμε κι ένα μήλο, κι αν δε μας δώσουν ξύλο, θα γίνουμε ζευγάρι, με δήμαρχο και με κουμπάρο τον Τέλη, καθότι εγώ είμαι και των παραδόσεων και ως γνωστόν ο κουμπάρος και ο κουμπάρος τρεις φορές την εβδομάδα...

Άσε που θα γίνουμε και διάσημοι, θα μας δείξουν τα κανάλια, θα μας αφορίσει η εκκλησία, θα μας δουν οι μανάδες μας και οι θειές μας και θα μας συζητήσουν και στο χωριό!

Μπάμπη, μου είχες πει οτι θα με αποκαταστήσεις και πέρασαν 5 χρόνια και δεν έκανες τίποτα. Σε περίμενα να τελειώσεις το στρατό, μετά να πάρεις το πτυχίο και ακόμη περιμένω. Αμήν πια. Είμαι κι εγώ άνθρωπος και χρειάζομαι αποκατάσταση. Όλη την ημέρα στο εργοστάσιο μου βγαίνει ο πάτος, μου χρειάζεται ηρεμία και εσύ ούτε που νοιάζεσαι. Άσε που είχες πει οτι θα με βοηθάς στις δουλιές και εσύ παρατάς τις κάλτσες σου και τα σώβρακά σου όπου νά'ναι και δε σε ενδιαφέρει που εγώ τρέχω από πίσω σου να συμμαζεύω ολόκληρη τη μέρα και να σου μαγειρεύω και να σου σιδερώνω.

Μπάμπη, εγώ δεν είμαι όποιος κι όποιος! Η μαμά μου με μεγάλωσε στα πούπουλα και τα χεράκια μου δεν είχαν βγάλει ούτε ένα ρόζο μέχρι που έγινα κλαρκατζής στο εργοστάσιο! Εσύ με βρήκες στο άνθος της ηλικίας μου και με εκμεταλλεύεσαι και σου έδωσα τα καλύτερα χρόνια μου και ... Τι, Μπάμπη μου; Θα με παντρευτείς; Σοβαρά; Το εννοείς; Να πάρω τηλέφωνο τη μαμά μου; Να ειδοποιήσω το δήμαρχο Τήλου; Δε με νοιάζει τι λέει ο Σανιδάς για το αν είναι έγκυρος ο γάμος ή όχι, εμένα με νοιάζει που αποφάσισες επιτέλους να με παντρευτείς! Μπάμπη, επιτέλους θα φορέσω νυφικό! Το θέλω φουξ! Να κάνει μπάμ!
Μπάμπη, σ'αγαπάω!

You Might Also Like

17 σχόλια