ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΜΕ!

By Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008

Το 2007 συνελήφθησαν τουλάχιστον 36 bloggers (τριπλάσιοι από την προηγούμενη χρονιά), ενώ από το 2003 το σύνολο των συλλήψεων έχει φτάσει τους 64, αναφέρει η έκθεση Παγκόσμιας Πρόσβασης στην Πληροφορία.

Οι συλλήψεις έγιναν σε χώρες όπως η Κίνα, η Αίγυπτος και το Ιράν, αλλά και η Βρετανία, η Γαλλία, ο Καναδάς και οι ΗΠΑ!
Ο μέσος χρόνος φυλάκισης bloggers είναι οι 15 μήνες - πηγή in.gr.

Κατόπιν των προαναφερομένων, απαιτώ όπως συλληφθώ και οδηγηθώ πάραυτα στας φυλακάς, καθώς η φυλάκισή μου μόνο καλά έχει να μου προσφέρει. Τζάμπα στέγη και τροφή, διασημότητα και κοινωνική ζωή με τους άλλους τρόφιμους (που ονομάζονται έτσι γιατί όλη την ημέρα ...τρέφονται), χρόνο για τον εαυτό σου, για διάβασμα, για άσκηση...
Ως φυλακισμένος μπλόγκερ, θα "γράφω" χιλιάδες visits στο blog μου, θα γίνω opinion maker, και ίσως-ίσως αύριο κατέβω και στην πολιτική. Αλήθεια, ο Κορυδαλλός σε ποιά περιφέρεια εντάσσεται; Όσο για την πολιτική μου τοποθέτηση, δε θα είμαι Οικολόγος, Απλά ...Δημολόγος!

You Might Also Like

0 σχόλια