ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

By Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 22, 2008

Προς όλες τις εφημερίδες και ΜΜΕ εν γένει που ασχολήθηκαν με τον ταχύτατο πλουτισμό μου και την απόκτηση από μέρους μου τεράστιων περιουσιακών στοιχείων εντός μικρού χρονικού διαστήματος και δη από ιδρύσεως του παρόντος μπλογκ, ενταύθα.

Αξιότιμοι κύριοι, κυρίες
Δια της παρούσης έρχομαι να αντικρούσω τα όσα ψευδή και αναληθή (πλεονασμός επιτάσεως) δημοσιεύτηκαν στα ΜΜΕ και αφορούν τον υποτιθέμενο πλουτισμό μου εντός ενός μόνο έτους, από της ιδρύσεως του μπλογκ μου. Οι συκοφαντικοί ισχυρισμοί που δημοσιεύτηκαν στα μέσα σας είναι τελείως ανυπόστατοι και στερούνται κάθε σοβαρότητος. Ουδέποτε αγόρασα βίλα στο Ψυχικό, ουδέποτε ανήγειρα δεύτερη κατοικία στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης, ουδέποτε αγόρασα ιδιωτικήν νήσον ή οτιδήποτε παρεμφερές. Η πραγματικότης είναι οτι η βίλα του Πανοράματος αποτελεί την πρώτη μου κατοικία και αυτή στο Ψυχικό τη δεύτερη. Όσο για την νήσον, η έκτασις της αδυνατεί να την κατατάξει στην κατηγορία των νήσων γι'αυτό και ονομάζεται βραχονησίδα.

Επίσης, οι ανυπόστατοι ισχυρισμοί οτι καθ'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού τελούσα εν διακοπαίς είναι τελείως εξωπραγματικοί. Η διάρκεια των διακοπών μου εκτείνετο καθ'όλους τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και το μισό Σεπτέμβριο. Ως εξ'επί τούτου, ουδόλως παρέμεινα σε διακοπές ολόκληρο το καλοκαίρι...

Σχετικά με τον πλουτισμόν μου, υπενθυμίζω οτι διατηρώ το πολύ επιτυχημένο μπλογκ ΔΗΜΟΛΟΓΟΣ για περισσότερο από έναν χρόνο και όπως είναι φυσικό η τεράστια επιτυχία του μου απέφερε σημαντικά έσοδα, σε σημείο που να μην έχω που να βάλω τα χρήματα. Κατά συνέπεια, ο πλουτισμός είναι επακόλουθο της επιτυχίας μου...

Κατόπιν των παραπάνω διευκρινήσεων, δηλώνω οτι ΔΕ σταματώ τη δραστηριότητά μου του μπλόγκερ, καθώς την δόξαν πολλοί εμίσησαν, το χρήμα όμως ουδείς (και δε θάθελα να είμαι ο πρώτος...). Προκαλώ δε όσους θέλουν να με βλάψουν να έρθουν να τους ξεναγήσω στο εξοχικό μου όπου θα τους μεταφέρω με το προσωπικό μου ελικόπτερο. Πιστεύω οτι με μια τέτοια ενέργεια θα τους περάσει η όρεξη να θέλουν να μου κάνουν κακό.

Εύχομαι οι διορθώσεις που σας ανέφερα να βρούν ευήκοα ώτα και να διορθωθούν τα όσα στρεβλά γράφτηκαν για το πρόσωπό μου.

Μετά τιμής
ΔΗΜΟΛΟΓΟΣ

You Might Also Like

3 σχόλια