ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΩΓΕΙΣ ΜΟΥ

By Πέμπτη, Ιανουαρίου 15, 2009

Αξιότιμοι κύριοι μελλοντικοί μου απαγωγείς,

Αντιλαμβάνομαι οτι είμαι στόχος σας, ως συνέπεια της τεράστιας επιτυχίας του μπλογκ μου και των υψηλών οικονομικών αποδοχών που αυτό συνεπάγεται. Η ευμάρεια που μου προέκυψε με τοποθετεί στις ομάδες υψηλού ρίσκου, όπως εφοπλιστές, τραπεζίτες, εκδότες, επιχειρηματίες, γιατροί, μεγαλοδημοσιογράφοι, άντε και καταναλωτές χωρίς πιστωτική κάρτα.

Ωστόσο, αγαπητοί εν δυνάμει απαγωγείς μου, οφείλω να σας δηλώσω ρητώς και ευθαρσώς οτι οποιαδήποτε ενέργεια εκ μέρους σας θα σήμαινε αυτόματα οτι μπαίνετε σε μια διαδικασία αναγκαστικής "φιλοξενίας" μου, φιλοξενία η οποία δε μπορεί να γίνει υπό οποιεσδήποτε προϋποθέσεις! Όπως, για την απαγωγή Παναγόπουλου φροντίσατε να απαγάγετε πρώτα ένα γιατρό για να τον κουράρει, θα σας συμβούλευα, σε περίπτωση που επιχειρήσετε απαγωγή μου να φροντίσετε να μου εξασφαλίσετε όσα αναγράφονται στη λίστα παρακάτω. Σε περίπτωση που δεν εξασφαλιστούν όσα ακολουθούν, γίνεται αδύνατη η παραμονή μου σε κατάσταση απηγμένου, χώρια που θα πέσετε πάρα πολύ στην εκτίμησή μου, καθώς και στην εκτίμηση των υπολοίπων μελλοντικών πελατών σας! Ιδού λοιπόν η λίστα όσων χρειάζομαι για να πάει καλά η απαγωγή μου:
-μάγειρα με υψηλές γαστρονομικές γνώσεις γαλλικής και ιταλικής κουζίνας
-2 άτομα υπηρεσίας
-μια ουκρανέζα μασέζ
-τον προσωπικό μου γυμναστή
-μια μανικιουρίστ

-σε περίπτωση απαγωγής κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, οπωσδήποτε πισίνα
-πο-λύ κα-λή παρέα, κατά προτίμηση ξανθιά
-διάδρομο, ποδήλατο και αίθουσα βαρών
-πολλά DVD και γιγαντο-οθόνη
-ανατομικό κρεβάτι
-οδοντόβουρτσα και λευκαντική οδοντόκρεμα
-laptop με σύνδεση ADSL 24 Mbps
-ένα MP3

-Kellogs για πρωϊνό
-οδοντόκρεμα
-ξυραφάκια με 8 λεπίδες έκαστο

-παντόφλες νούμερο 43
-4 κοστούμια μπλε ή μαύρα, επώνυμα, ολόμαλλα
-πάρα πολλά σώβρακα
-πολλά lifestyle περιοδικά
-ένα κουτί FERRERO ROCHER


Κλείνω τη λίστα των απαιτήσεών μου εδώ, θέλοντας να διευκολύνω το έργο σας. Δε γίνεται δεκτή η παραμικρή απόκλιση από την παραπάνω λίστα. Ελπίζω να έγινα σαφής και να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μου. Εν αναμονή μελλοντικής σας επίσκεψης

Διατελώ
ΔΗΜΟΛΟΓΟΣ

You Might Also Like

0 σχόλια