ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ...

By Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010

ι μου λες βρε παιδί μου... Ναι, σοβαρά?
Δηλαδή, αν δεν είχα βάλει φόρους, δε θα είχα πρόβλημα?

Τότε γιατί μου λέγατε να βάλω φόρους? Δεν ξέρατε κι εσείς? Δοκιμές κάνατε? Μα, εμείς σας φωνάξαμε γιατί υποτίθεται οτι ...ξέρατε τι να κάνουμε... Κατάλαβα, την ...τύφλα σας ξέρατε κι εσείς...

Και δηλαδή, αν δεν έβαζα φόρους, τι θα γινόταν? Θα είχαμε χαμηλότερο πληθωρισμό? Χαμηλότερο κι από το μέσο όρο της Ευρώπης? Σώωωωπα... Αυτό δεν έχει γίνει ποτέ... Τώρα θα γινόταν?

Α, μάλιστα... Θα γινόταν... Δηλαδή, χωρίς φόρους, σήμερα η χώρα θα ήταν μια χαρά... Τέλος πάντων... Εννοώ θα ήταν καλύτερα από ό,τι είναι σήμερα... Ναι, έ?
Και δε μου λες βρε ...Τροϊκανέ, γιατί με έπρηξες να βάλω φόρους, και τώρα δεν τολμάω ούτε για έναν καφέ να βγώ? Έτσι? Για πλάκα? Δεν πίστευες οτι θα τους επιβάλω? Με δουλεύεις ρε? Για ποιόν με πέρασες, κοτζάμ υπουργό Οικονομικών? Θες να θυμώσω και να σου ορμήξω τώρα?

Ακούς εκεί, δεν πίστευε οτι θα επιβάλω τους φόρους που μου έλεγε... Τι είμαι, κανένας ...φλούφλης? Έτσι μου λέγανε, έτσι έκανα... Από το σχολείο ακόμη... Ό,τι μου έλεγε η δασκάλα, εγώ το έκανα.. .Αφού, όταν ήθελε τίποτα η δασκάλα, αμέσως ”Γιώργο” φώναζε... Κι εγώ έτρεχα...

Τώρα όμως, την πάτησα με τους τροϊκανούς... Με έβαλαν σε χοντρό λούκι... Γιατί ο κόσμος τα πήρε... Και τώρα, βγαίνουν αυτοί και λένε οτι έκαναν λάθος! Τι θα πει λάθος? Γίνονται αυτά? Πως θα δικαιολογηθώ εγώ τώρα στον κόσμο? Που θα κρυφτώ? 

Μίστερ Τροϊκανέ, υπάρχει καμιά θέση στο αμάξι σας? Που πάτε? Εξωτερικό? Ωραία...! Θα με ...πάρετε μαζί σας?"

You Might Also Like

0 σχόλια