Ο ...ΕΦΤΑ-ΜΠΟΥΡΔΟΣ

By Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010

Κι επειδή πολλά μας τα είπαν τις προηγούμενες μέρες, 7 αλήθειες, 7 ψέματα, θυμάστε που λέγαμε οτι το 7 δε μας πάει σα νούμερο, οτι ακολουθεί επταετία... γι αυτό λοιπόν αποφασίσαμε να μετρήσουμε κι εμείς τις 7 ...μπούρδες του Αντώνη Σαμαρά, κατά τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στο πλαίσιο της ΔΕΘ:

1. Δεν θα υποδείξω εγώ σε έναν πρωθυπουργό 5,5 ετών το πότε θα μιλήσει.

Εντελώς πληροφοριακά, Αντώνη μου, σε ενημερώνουμε οτι τυγχάνεις ...πρόεδρος του κόμματος, στο οποίο ο πρώην πρωθυπουργός είναι απλός βουλευτής. Άλλαξαν οι ρόλοι, θυμάσαι?
Τώρα, το άλλο, πρωθυπουργός 5,5 ετών ...δεν είναι και καμιά αιωνιότητα τα 5,5 χρόνια... Χώρια που η θητεία του δεν κρίθηκε και ...πολύ πετυχημένη... Ο λαός τον καταψήφισε με ...πάταγο, αν σου διαφεύγει...
Αν λοιπόν δε μιλήσεις εσύ, Αντώνη μου, ποιός θα μιλήσει? Η ...Οσία ...Θέκλα?

2. Να βγούμε γρήγορα στις αγορές.

Βρε παιδιά, εκεί στη Νέα Δημοκρατία, κάποιος να ενημερώσει τον πρόεδρο οτι τα σπρέντς είναι στις ...940 μονάδες... Πείτε του την αλήθεια, μεγάλο παιδί είναι...
Με τα σπρέντς λοιπόν στα ύψη, τι να βγούμε να κάνουμε στις αγορές γρήγορα Αντώνη μου? Να ...κοιτάμε τις βιτρίνες? Γιατί, για ψώνια, ούτε λόγος...

3. Δεν είναι μονόδρομος το μνημόνιο.

Δεν ξέρω τι νομίζεις εσύ, Αντώνη μου, πάντως σίγουρα ΔΕΝ είναι μονόδρομος. Είναι διπλής κυκλοφορίας. Όταν εμείς ....πάμε, όλοι οι υπόλοιποι ...ΕΡΧΟΝΤΑΙ...

4. Δε θα πω ποτέ τη λέξη αναδιάρθρωση.

Εσύ Αντώνη μου μην τη λες. Το θέμα όμως είναι, πως θα την ...κάνεις ...χωρίς να την πεις? Γιατί, οτι θα την κάνεις, δε χωρά καμία αμφιβολία... Αν εσυ θες, μπορείς να την αποκαλείς ...Μπάμπη... ¨Η έστω ...Ρούλα.. Όπως και να την πεις όμως, Αναδιάρθρωση παραμένει... Οκέι?

5. Είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου.

Δεν ξέρω τι έκανε ο Παπανδρέου, όμως εκεί στο Μουσείο Ακρόπολης οι ...Μεσσήνιοι που προσλήφθησαν με ρουσφέτι όσο ήσουν εσύ υπουργός Πολιτισμού, έχουν να λένε για την ...υπευθυνότητά σου, Αντώνη μου... Το σωστό να λέγεται...

6. Δεν υπάρχουν ποινικές ευθύνες για το Βατοπέδι.

Α πα πα, που να υπάρχουν Αντώνη μου? Απλώς, να, σήμερα, κάποιοι εργολάβοι έχουν χτίσει σε οικόπεδα που μέχρι πρότινος ανήκαν στο κράτος, χωρίς να πληρώσουν μία, κι έχουν πουλήσει τις μεζονέτες, με πολύ υψηλό κόστος μάλιστα, τσεπώνοντας το παραδάκι...
Δεν πλήρωσαν μία δηλαδή, κι έβγαλαν τρελλό χρήμα... Αλλά, ποινικές ευθύνες δεν υπάρχουν όπως λες κι εσύ... Είπε κανείς οτι ...υπάρχουν?

7. Κάποια στιγμή η υπόλοιπη Ελλάδα θα ...βιάζεται να κυβερνήσει η Νέα Δημοκρατία.. 

Βρε Αντώνη μου, μην τα λες απότομα αυτά.. Εϊμαστε και καρδιακοί ξέρεις...
Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή η Ελλάδα κυβερνηθεί από τη Νέα Δημοκρατία. Προφανώς, ιστορικά αλλά και στατιστικά υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να ξανασυμβεί στο μέλλον.
Ωστόσο, να ...ΒΙΑΖΕΤΑΙ η Ελλάδα να κυβερνηθεί από τη Νέα Δημοκρατία, μάλλον θα πρέπει να ...αλλάξουμε γενιά, για να συμβεί κάτι τέτοιο... Γιατί, ΑΥΤΗ η γενιά έχει ...καεί τόσο πολύ από τη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, που ...αποκλείεται να βιάζεται να ξανακυβερνηθεί από αυτή... Αν αποφασίσει λοιπόν κάτι τέτοιο, σίγουρα θα είναι με ...κρύα καρδιά... Κι επειδή οι άλλοι θα τα έχουν κάνει κι αυτοί ...ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΜΑΝΤΑΡΑ...!!!

You Might Also Like

0 σχόλια