Ερυθρός Σταυρός και marketing

By Τρίτη, Οκτωβρίου 23, 2007

Το παιχνίδι επιρροής που παίζεται στην Ευρώπη συμπαρασύρει τους πάντες. Ο γαλλικός Ερυθρός Σταυρός ξεκινά μεγάλη διαφημιστική καμπάνια με στόχο την εξεύρεση εθελοντών, ακόμη και μέσα από το internet με στόχο να εξαπλώσουν τις ιδέες του (web-εθελοντισμός). Απώτερος στόχος είναι να ξαναγίνει ο Ερυθρός Σταυρός σημαντικός κοινωνικός εταίρος με λόγο και ρόλο στη σύγχρονη κοινωνία.

Προς αυτή την κατεύθυνση στρέφεται και η συνεργασία του με γνωστές προσωπικότητες, όπως η Αντριάνα Καρεμπέ, κάτι που επέτρεψε σε πρόσφατο μαραθώνιο τη συγκέντρωση 4 εκατομμυρίων ευρώ.
Προφανώς στο ίδιο κλίμα και η πρόσφατη συνεργασία του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με τη Βούλα Πατουλίδου. Μένει να δούμε τι προοπτικές έχει ο ελληνικός εθελοντισμός και ποιά είναι η εμβέλεια της αφύπνισης της ελληνικής οργάνωσης.

πηγή : influencia

You Might Also Like

0 σχόλια