ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ ΔΗΜΟΛΟΓΟΥ

By Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2008

Πρώτα-πρώτα, αυτή η κατάσταση με το pop-up που εμφανίζεται μόλις κάποιος μπαίνει στο blog, και poy ζητάει κωδικό και όνομα χρήστη, πλέον αποτελεί σοβαρή προβοκάτσια. Μετά από αλλεπάλληλα e-mails, οι διαχειριστές του greekisight δείχνουν οτι απλά δουλεύουν τον κόσμο, μιλώντας για λάθος του τεχνικού που ανικατέστησε τον τεχνικό τους λόγω διακοπών και άλλες μπούρδες. Πλέον μπαίνω στη διαδικασία να ψάξω από που χρηματοδοτείται το συγκεκριμένο site, για να καταλάβω με ποιού εντολή μπήκαν στο blog μου και δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα στους αναγνώστες.
Θεωρώ πλέον οτι δεν πρόκειται απλώς για ένα γελοίο, παράνομο, κακόγουστο και φτηνό διαφημιστικό κόλπο. Πρόκειται σαφέστατα για κίνηση που αποσκοπεί στη δημιουργία εντυπώσεων, στη μείωση της επισκεψιμότητας, στο να πληγεί η εικόνα του site του ΔΗΜΟΛΟΓΟΥ. Και η κίνηση αυτή δεν είναι τυχαία. Είναι κατευθυνόμενη, έχει αυτουργούς και πηγάζει από κάποιους που θίγονται από όσα διαβάζουν στο blog αυτό.

Επειδή δε μου αρέσει να συνομοσιωλογώ, προτιμώ να σταματήσω εδώ, να κάνω την έρευνα και να ξαναμιλήσω όταν έχω στοιχεία. Προς στιγμήν καταδικάζω την αισχρή αυτή ενέργεια ενάντια στο δικό μου, αλλά και σε όλα τα blogs γενικότερα. Προσπαθώ να μη μιλάω ποτέ άκαιρα, ούτε υπερβολικά. Μετά από 15-20 μέρες που ανέχτηκα να είμαι διαφημιστικό υπόβαθρο και να μου δημιουργεί πρόβλημα το greekinsight, είναι καιρός να μάθουμε όλοι πως κάποιοι κυβερνώντες προσπαθούν να φιμώσουν blogs και bloggers, χρησιμοποιώντας ό,τι μέσο βρουν, παράνομο και συνήθως φασιστικό.
Μέχρι νεωτέρας, σας ζητάω συγνώμη για τη δυσκολία που σας δημιουργεί το συγκεκριμένο μήνυμα, και σας ζητώ να κάνετε λίγη υπομονή.

Και, παρεπιπτόντως, δε σταματάω. Αντιθέτως μάλιστα, τα καλύτερα έρχονται...Θόδωρεεεε...

You Might Also Like

0 σχόλια