ΣΑΚΗΣ Ο ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟΣ
Η αξία μιας ενέργειας ευαισθητοποίησης κρίνεται από το αποτέλεσμά της. Αυτό το πιθανό αποτέλεσμα ψάχνουμε εναγωνίως να μαντέψουμε, για την εκδήλωση-συναυλία του Σάκη στο Καλλιμάρμαρο, την 1η Ιουλίου.
Η προσπάθεια αφορά, λέει, στο "να καταστεί ο Έλληνας πολίτης, ενεργός πολίτης στο θέμα του περιβάλλοντος, μειώνοντας τη σπατάλη του νερού και κάνοντας ανακύκλωση"... Την εκδήλωση διοργανώνεται στο πλαίσιο της δράσης του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας «SMS of YOUTH 2009–δράσεις για το Περιβάλλον».
Τώρα, το πως θα γίνει, αν ο Σάκης λικνίσει τους γοφούς να καταστεί ο έλληνας πολίτης ενεργός στο θέμα του περιβάλλοντος, αυτό είναι κάτι που χρήζει διερεύνησης.
Στην Ελλάδα οι δράσεις και οι συμβολισμοί ήρθαν ετεροχρονισμένα, ενώ είχαν ήδη διανύσει μια μακρά πορεία στην Ευρώπη και την Αμερική. Φθάνοντας στη χώρα μας προσαρμόστηκαν άμεσα στις ελληνικές ιδιαιτερότητες, όπως ο προχειρότητα, η αφέλεια, η κουτοπονηριά και η ιδιοτέλεια. Έτσι φτάσαμε οι περισσότερες δράσεις να είναι απλά αφορμές για "κονόμα", χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς ουσία.
Στην ίδια λογική, η "χρήση" του Σάκη για να περαστούν μηνύματα για το περιβάλλον δείχνει να κινείται σε παρόμοια κατεύθυνση. Οι πιθανότητες να ευαισθητοποιηθεί έστω και ένας είναι ελάχιστες, αφού το μήνυμα γίνεται ασήμαντο μπροστά στον ίδιο τον "σταρ", με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες για επίτευξη κάποιου αποτελέσματος. Η συνολική επικοινωνία προμοτάρει τον "καλλιτέχνη", παραμαρίζοντας τον πραγματικό στόχο, βάζοντάς τον σε δεύτερη μοίρα, επιδεικνύοντας την ουσιαστική αδιαφορία γι'αυτόν!
Δράση λοιπόν για τα μάτια του κόσμου, ή μάλλον ούτε καν γι'αυτά, για τις τσέπες ή για την εικόνα κάποιων, την 1η Ιουλίου στο Καλλιμάρμαρο. Όσοι πιστοί...
2 σχόλια